Sannevelthuis.reismee.nl

Nog maar een maandje..

Hallo lieve mensen,

Over een maand is het zover! Dan ga ik met Eva naar Curaçao..Hier gaan we voor 4 maanden stage lopen.. En om jullie een beetje te laten meegenieten hoe ik het daar heb.. Heb ik deze site aangemaakt. Hier (probeer) ik regelmatig een berichtje van me achter te laten..

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Dan kun je je emailadres achterlaten bij de maillinglijst in de rechterkolom.

Xxx Sanne

Reacties

Reacties

Eva

Oeh wat goed! Ik zal ook eens even zo'n site aanmaken haha!
En dan gaan we maandag over 4 weken al, woehoeee!!

Laura

Ooooh sanne je maakt me jaloers!!!
Ook al ben ik net terug, het liefst ga ik zo weer weg!
Maar ik ziet u volgende week zeker nog voor een borrel!

xxx

marjolein

en natuurlijk ben ik even lid geworden! haha ik moet natuurlijk wel op de hoogte blijven! zodat als ik kom we lekker kunnen feesten(H) haha
ik hoop zoooo dat ik die vakantie krijg! ben eigenlijk al wel weer aan vakantie toe!!!

xxx

Thea Spijkerman

Hoi Sanne Wat is de spar toch saai momenteel. We missen je. Heb je verhaal gelezen. Volgens mij kom jij lekker uitgerust terug van dit tripje.Maar je weet maar nooit. Hier is het rustig.Volgens Rudi ligt het tempo bij de spar nu wel veel hoger. Hij zegt nu ook wat haha.
Twente heeft gelijk gespeeld tegen inter Milaan. Weet alleen niet of jij wel van voetbal houdt.Maar aangezien je talent tijdens ons jaarlijks voetbaltoernooi denk ik dat dat wel goed zit.Het fest op het marktplein zit er ook weer op. Volgens Rudi was het heel gezellig. Ik moest werken en heb er niet alles van mee gekregen.We wachten je volgende verhaal wel af . Veel plezier nog Doei. Groetjes Rudi, Jacco, Robin en Thea

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!