Sannevelthuis.reismee.nl

Weer even een berichtje..

Heej allemaal!!

Ik ben hier al zo gewend geraakt aan het leventje.. Dat ik vergeet dat ik hier ook eens een verhaaltje kan typen.. Na een maandje vond ik het nu toch wel echt tijd worden om een verhaaltje er neer te zetten.. Dus hier weer even een update van het leven hier.. Even een verhaal bij de foto’s die ik laatst al wel online heb gezet..
Ik moet echt nadenken wat ik allemaal kan vertellen.. Ik begin maar met de week dat Hellen hier was.. Dat was echt zooo leuk!! Echt super tof om iemand van huis te spreken en zo

Laughing
.. Het weer was alleen wat minder.. Dus dat was wel zonde, maar het was nog wel mooi zat om een paar strandjes te kunnen bezoeken, lekker uit eten te gaan en we zijn naar Klein Curaçao geweest.. Dat is echt supermooi!! We hadden geluk dat we precies op de dag gingen dat de lucht helemaal blauw was.. Het was echt een plaatje!! Lekker eerst chill met de boot er heen, daarna lekker bakken op het strand en tussendoor nog een BBQ op de boot. Echt genieten
Cool
..
Buiten dat zijn we ook even toeristisch geweest en hebben een landhuis bezocht waar je kon zien hoe drank werd gemaakt. Verder dan het winkeltje zijn we hier alleen niet gekomen. Toen hadden we namelijk het drank al binnen en waren we al wel weer tevreden
Tongue out
.. Verder hebben we die week leuk gestapt en was het gewoon erg gezellig!!

Ook hebben Eva en ik de Christoffelberg beklommen.. We moesten super vroeg het bed uit, omdat het anders veel te warm is om te lopen.. Nadat ik me een half uur had verslapen konden we echt weg(A).. Het was gelukkig niet een hele warme dag, waardoor het niet heel erg was dat we iets later weggingen.. En het was erg leuk om te doen!! Maar ook superrr zwaar!! Ik dacht dat ik dat wel even zou doen.. Maar mijn conditie is toch niet al te best

Wink
.. Maar de top heb ik bereikt!! En dat was wel even de moeite waard.. Was echt wel even mooi
Laughing
..

Onze auto heeft ons helaas nu ook 2 keer in de steek gelaten.. 1 keer was de accu leeg (Eva had per ongeluk de lampen aangelaten, dus het was een klein beetje onze eigen fout

Wink
) en we hebben een lekke band gehad.. Maar de mensen zijn hier zoo behulpzaam!! De lege accu hadden we op onze stage.. En echt iedereen van de stage kwam ons helpen, zodat de auto weer ging lopen.. En toen we de lekke band hadden stonden we in niemandsland aan de kant.. En stopte er een man om ons te helpen.. Vet lief.. Maar zonder hem was het natuurlijk ook gelukt
Tongue out
..

Beide stages lopen nu ook eindelijk goed!! De stage bij het GOG is erg leuk!! Wel heftig hoor.. Als je die dossiers leest van de jongeren wat ze allemaal hebben gedaan, dat is niet niks.. Maar dat maakt het wel interessant.. Wel kost deze stage erg veel tijd.. Dit omdat we hele dagen daar zijn en buiten dat ook nog veel tijd voor voorbereiden en evalueren nodig zijn.. We gaan dan vanaf nu ook geen zwemles meer geven op de vrijdag.. Dat was wel erg leuk om te doen, maar anders moeten we erg veel in het weekend doen en dat is zo zonde.. En zonder ons kunnen ze het gelukkig ook redden:)..

Verder hebben we ook een aantal leuke dingen op het programma voor de komende tijd!! Donderdag is er een optreden van Guus Meeuwis

Laughing
.. Vet leuk!! Heerlijk meezingen!! Ook gaan we waarschijnlijk (niets is hier ooit zeker:P) dit weekend echt ons brevet halen van het duiken.. We hebben nu pas 2 keer gedoken, want telkens kwam er weer wat tussen dat het niet door ging.. maar nu gaan we vrijdag en zondag weer duiken.. Ook willen Eva en ik nog een weekendje weg naar Bonaire!! Moet ook erg mooi zijn.. Dus hopen dat dat ook door gaat!! En mijn ouders, broer en zus komen 17 november hier.. Dus dat schiet ook al op!!

Nou.. Ik hoop dat ik het verhaal niet te lang heb gemaakt en dat het een beetje leuk te lezen is.. Ik stop er maar weer mee.. Ik hoop nog weer eens wat van jullie te horen

Laughing
..

Heel veel liefs!! En doe het rustig aan daar in het regenachtige Nederland!!

Reacties

Reacties

Laura K.

YES San, weer een berichtje;)! Mooi dat het zo goed gaat daar! Je vermaakt je zo te lezen echt prima. Fijn ook dat de stage bevalt. Nog even en je kunt lekker met je ouders en Niek & Nanke chillen! Heb je dan wel vakantie? Nou geniet er lekker van en succes met stage! Ik zal je binnenkort eens een lange mail sturen, niet dat ik zoveel meemaak maar toch;)!
Liefs

Teun

Hee lieve san!
Klinkt nogsteeds erg goed!
maken jullie wel genoeg foto's met de badeend? en hoe staat het met de opdrachten? willen die een beetje lukken?
Wij hebben inmiddels vakantie, en ja dan begint het missen toe te slaan!
Vanavond bootfeest, dus dan zullen we er minstens een op jullie drinken, dan zijn we waarschijnlijk in dezelfde sferen als jullie!

Gekheid, maar wel leuk!
Heeeeel veel liefs en succes daar!

Lieffs

Marion

Ha levens genieter

Uit alles merk ik dat je het helemaal naar je zin hebt, geweldig om te lezen. Hier gaat het ook goed, na een slechte start op school van veel ziek zijn voor Sil zit hij nu lekker in zijn vel. Als moeder maakt je dit ook kwetsbaar, gelukkig gaat het nu goed. Aanstaande vrijdag ga ik shoppen met oma,mama en Els in Gronau. Dat is denk ik wel 30 jaar geleden dat we dit samen hebben gedaan. Heb er wel zin in, gezellig. Hopen dat het tropische weer deze kant op komt want het is hollands guur weer. Echt herfst, smorgens ijs wegkrabben op de auto. Alleen de bossen zijn mooi gekleurd.
Nanke gaat elke week een dagje naar Erik, erg fijn. Het contact met hem is goed. Kinderen zijn gisteren met hem naar lego world geweest in de ijsselhallen in zwolle. Zelf ben ik met Charlot lekker naar de sauna geweest.
Heel veel plezier nog, succes met duiken.
Liefs Marion

Ryanneke

Regenachtige Nederland?!?! Hoe kom je daar nou bij Sanneke? Het is hier prachtig (herfst) weer.. Maar wel vakantie dus super leuk! Vanavond bootfeest, gister ook al wezen stappen en donderdag ook weer:p Ik moet je nu al weer dingen vertellen Sanne!! Dus snel weer msn'en, zal kijken of ik zondag online kan zijn..

Ik ga je vanavond echt missen San! Dus ik drink er zeker eentje (of meer :)) op jou en Eef natuurlijk!
Spreek je snel!!

Kussssssssssssssssssssss

Klasseke

Liiiieve Sanneke:D wat goed dat je weer even een verhaal laat lezen! Gister nog aan je gedacht toen k met Ken en Ryanneke een dagje uit ging. mis jou hoor!!
je moet niet te veel leuke dingen doen hoor, dan is het afkicken hier in Ned weer veel te moeilijk straks ;)
Lieve Sanneke blijf genieten en ik mis je!

Liefs, dikke knuffel

Smithf998

Hey very nice website!! Man .. Beautiful .. Amazing .. I'll bookmark your website and take the feeds alsoI'm happy to find numerous useful information here in the post, we need work out more techniques in this regard, thanks for sharing. . . . . . aakbbckdcdfddcae

Pharma207

Very nice site! cheap goods

Pharmb213

Very nice site! [url=http://oieypxa2.com/kyaotk/2.html]cheap goods[/url]

Pharmk743

Very nice site! [url=http://oixapey2.com/aqsrr/2.html]cheap goods[/url]

Pharmd910

Very nice site! cheap goods

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!