Sannevelthuis.reismee.nl

Oepsie...

Heej allemaal,

Na vele vragen van jullie naar een nieuw verhaaltje.. Vond ik het zelf ook wel weer een keer tijd worden om iets te schrijven en schrok een beetje dat dit al weer een maand geleden voor het laatst was gebeurd.. Ik heb dan ook wel weer genoeg te vertellen, maar zal proberen het niet te lang te maken..
Ten eerste was hier vorige maand de storm Tomas.. Echt gekkenwerk.. Hoeveel water in zo'n korte tijd kan vallen!! Ging met een huisgenootje voor de grap even naar buiten en stonden meteen tot de enkels in het water.. De dag er na wilde ik met iemand even met de auto naar een winkel.. Maar na 4 verschillende omwegen te hebben geprobeerd.. Hebben we het opgegeven en kwamen tot de conclusie dat we daar echt niet konden komen, omdat de meeste wegen rivieren waren geworden.. Dus toen moesten we maar bij ons in de buurt even een drankje doen op een terrasje.. Zwaar hebben we het weer

Wink
..

Verder heb ik eindelijk m'n duikbrevet!!! Het heeft lang geduurd.. Maar nu hebben we hem!! De laatste dag dat we eigenlijk met onze groep zouden duiken, was ik verkouden. Hier wordt vaak van gezegd dat je dan niet kan duiken, maar ik dacht dat dit niet heel veel zou uitmaakte, maar het bleek dat ik toch niet echt diep onder water kon zijn.. Gelukkig mocht ik de week er op nog een keer.. En toen ging het gewoon goed.. En volgens mij heb ik het al in elk verhaal gezegd.. Maar ik blijf het herhalen.. Duiken is echt vet!! Super mooi!!

Jullie hoeven trouwens ook niet bang te zijn dat ik hier verhonger.. Het eten hier is goed! En op stage worden we vaak volgepropt met lekkere dingen.. In Nederland is het zo dat als iemand jarig is je iets kleins trakteert.. Hier is het normaal om als leraar een hele maaltijd te trakteren.. En dat om half 10 's ochtends wanneer je net je ontbijt op hebt.. Het zijn vaak van die Curaçaose gerechten, dus dat is echt wel leuk om te proeven!! Als jullie toevallig een leuk Hollands gerecht hebben (en simpel om te maken), laat het even aan ons weten.. Want wij willen natuurlijk ook iets leuks trakteren als we weggaan.. Het is echt bizar dat we daar nu al over na moeten denken.. Dat is gewoon al over drie weken

Undecided
.. Vind het maar niks dat we nu al bijna klaar zijn met de stage.. Maarja, niks aan te doen..

Deze week zijn mijn ouders, mn broer en zus er.. Erg leuk om ze te laten zien waar ik op dit moment verblijf

Laughing
.. Het is echt gek, voor de tijd had ik zoveel zin om ze te zien.. als je elkaar eenmaal een knuffel hebt gegeven is het allemaal ook weer doodnormaal.. Net alsof we elkaar maar een weekje niet hebben gesproken.. Zo gek dat het zo snel weer gewoon is.. Maar wel erg fijn om ze weer gewoon even een knuffel te kunnen geven en te laten zien hoe het eiland er uit ziet..
Ik heb met mn broer en zus deze week gewakeboard:D.. Erg leuk weer om te doen:D!! Beetje jammer van de spierpijn naar de tijd;).. Verder hebben we veel strandjes gepakt.. Want die zijn en blijven hier erg mooi:) en dat is natuurlijk erg leuk om te laten zien.. En ze hebben met z'n vieren ook nog dingen gedaan.. Maar helaas had ik geen vrij van mn stage, dus ben ik niet overal bij geweest..
En.... Na jarenlang zeuren is het dan eindelijk zo ver.. Papa heeft eindelijk zijn snor er af gehaald!! Hij wilde graag snorkelen en een proefduik maken.. Maar de bril die sloot helemaal niet goed af door z'n snor.. Dus toen moest dat ding er wel af!! Zo gek om te zien, papa ineens zonder snor.. Maar wel leuk!!
Jammer genoeg gaan ze morgen al weer naar huis.. Ik wil zoveel dingen laten zien, maar in één weekje kun je toch niet alles van het eiland laten zien.. Maar gelukkig hebben ze de mooiste dingen naar mijn idee wel gezien..

Ik denk dat ik voor nu wel weer genoeg heb laten horen van mij.. En ik probeer het volgende verhaal iets sneller op de site te zetten.. Maar beloven kan ik dat natuurlijk niet;).. Geniet daar van de sneeuw die er valt/gaat vallen!! Ik zal de komende tijd hier nog even genieten van de warmte:).. Want voor ik het weet sta ik ook weer in Nederland te klappertanden in de sneeuw..

Liefs!!

Reacties

Reacties

Inge

Hee lief vriendinnetje,

Eindelijk weer een verhaaltje :) maar snap ook dat je daar niet altijd veel zin aan hebt ;). Erg leuk om te lezen allemaal. Fijn dat je het zo leuk hebt gehad met je ouders, Nieck en Nanke. Tijd gaat echt snel ofniet dan. Ik dacht laatst ook al, over een dikke maand kom je al weer terug. Geniet idd nog maar even van het mooie weer, want hier was vandaag al natte sneeuw, gadverdamme. Daar heb ik nog helemaal geen zin in :P haha. Oh en ik heb papa al voorgesteld om ook eens een keer te gaan snorkelen/duiken ;) Toen ik vertelde waarom moest hij lachen en het antwoord was helaas nee haha! Echt mooi verhaal van je vader ;)!

Spreek je snel chickie!
Geniet van je stage en de leuke dingen.

Dikke kus, knuffel!

Thea

Ben benieuwd of ik Harrie nog ken zonder snor. Het zal wel meevallen denk ik. Vind Hermien het ook wel mooi.Geniet nog lekker van de tijd dat je daar bent, voor je het weet is het voorbij. Kun je weer lekker naar de Spar hard aan het werk.Moet ik nog snowboots kopen voor jou. Er komt nog meer bezoek naar curacao. Vera mijn buurvrouw met een vriendin in december en Elke Kiezenbrink gaat een vriendin ophalen heb ik gehoord.
Ik stop nu ,de jongens komen zo uit school en Robin gaat naar de judoles.
Groetjes Thea

info@huifkarverhuur.eu

Hoi Sanne,

Ik hoor en lees het allemaal, je hebt het super naar je zin daar.
Geniet er nog lekker van deze laatste 5 weken!
See You
groetjes Henk Agnes en kids.

Marion

Hey Sanne,

Zo te horen en te lezen bevalt het je nog steeds prima daar.
Leuke tijd gehad met pa, ma, Niek en Nanke? Was zeker wel fijn om ze weer te zien.
Nou meid, geniet er nog lekker van de laatste weken!

Groetjes Marion en familie

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!