Sannevelthuis.reismee.nl

Alweer een maand..

Zo zit je hier een dag.. Zo zit je hier al weer een maand.. De tijd vliegt echt voorbij! Heb echt het idee dat ik er nog maar een weekje ben of zo.. Het gaat echt zoo snel.. En het is nog steeds supermooi.. De laatste tijd heb ik gewakeboard, zijn we echt begonnen aan de duikcursus, hebben we schildpadden gezien, zijn we begonnen met de stageen hebben we gewoon erg veel genoten!!

Verder komtHellen aankomende vrijdag gewoon al langs!! Erg leuk energ veel zin in!!

Verder heb ik eigenlijkweinig boeiends te vertellen, het leventje wordt hier gewoon normaal en om telkens te vertellendat ik uit ben geweest en naar strandjes geweest ben wordt ook zo saai.. Maar wilde wel even de foto's online zetten.. Dus bij deze.. Ik heb weer een nieuwe link geplaatst van foto's van de afgelopen 2 weken..

Ik spreek jullie wel weer:)..

Groetjes!!

Reacties

Reacties

Laura K.

Lieve Sanne!

Ik ben blij dat je het daar zo naar je zin hebt, en wat gaaf dat Hellen er morgen gewoon al is! Heel veel plezier met elkaar en lekker blijven genieten. Ga nu je foto's bekijken.

Veel liefs

Maaike

Heee collega!

Fijn dat je het naar je zin hebt daar.
Super leuke foto's..
Veel succes en plezier daar nog..

Liefs!

Opa Velthuis (88)

Hoi Sanne,
Ik heb de foto's bij ma en pa gezien. Harstikke leuk! Ik hoop dat het je goed gaat en dat je veel nieuws meebrengt! De groetjes van ons allen, van de familie Velthuis. kusjes van een oude snoeperd (met een lachend gezicht)

André

Hoi Sanne,

Ik lees dat je het niet slecht hebt daar, lekker blijven genieten hoor. Ben wel een beetje jaloers hoor!
Lekker duiken, strand wat een leven!!
Ik hoorde dat binnenkort je stage begint. Heel veel succes hiermee.

Lieve groet
André

Thea

Wat is het mooi daar! Krijg ook wel zin om er naar toe te gaan. Maar ja verschil moet er zijn vind je niet. Nu is het hier ook wel lekker weer. Maar niet voor lang Morgen komen er al weer buien. Geniet nog maar lekker.groetjes van de Spijkjes

Cindy Morsink

Even weer een kijkje op je site genomen. Maar je vermaakt je wel zo te zien. Heel veel plezier nog.

Liefs Cindy

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!