Sannevelthuis.reismee.nl

Stage:)

Lieve allemaal:)..

Hier weer even een berichtje van mij.. Ik zal beginnen met onze eerste paar stage-dagen.. We gingen vrijdag zwemmen met een groep kinderen in zee.. Toen we aankwamen werd ons verteld dat ze de bandjes waren vergeten mee te nemen.. Erg handig tijdens het zwemmen

Undecided
..
Maar ja.. Toen hebben we maar beetje gespeeld met de kinderen in het wateren wat zandkastelen gebouwd.. Was ook leuk.. En nu kunnen we zandkastelen bouwen in ieder geval ook van onze to-do-list afstrepen
Wink
..

Verder hebben we maandag en dinsdag de kinderen geobserveerd. Was leuk om te doen, maar doordat je helemaal niks weet en ze gewone lessen hadden zoals schrijven en lezen, is het lastig om in korte tijd dingen op te merken. Daarom hebben we ook gesprekken met de leraressen gehad. Was wel heel handig, hierdoor krijg je veel informatie over de kinderen. Maar je merkt dat Psychomotorische therapie nog niet echt bekend is bij ze. Eva en ik vertellen het ze wel, maar je merkt dat ze toch hun eigen idee er bij houden wat het zou inhouden.. Dus dat moeten we de komende tijd ook wat duidelijker maken voor ze..
Op stage merk je ook dat het wel lastig is om te communiceren met de kinderen. Ze kunnen alleen maar Papiaments.. En omdat ik zo'n held in andere talen ben, begrijp ik het bijna nooit. En wanneer ik het dan een keer begrijp, weet ik niet wat ik terug kan zeggen. We beginnen morgen dan ook met een cursus Papiaments, zodat we straks met de therapie beter met ze kunnen communiceren.

Buiten de stage om zijn we natuurlijk weer een paar keer uitgeweest.. Dat is wel erg leuk hier!! En we hebben weer veel op het strand gelegen en genoten van het weer.. Maar ik kan jullie geruststellen.. Hier is het ook niet altijd mooi weer

Sealed
.. We gingen laatst met een paar huisgenootjes uit eten, maar dat viel letterlijk in het water.. We zaten gezellig buiten, toen er een plensbui kwam. Omdatalles hier in Curacaoalleen maar rekening houdt met mooi weer, zaten we buitenonder een .parasol dieDominiqueen mij niet drooghielden.Wij hebben toen maar een tafeltje opgezocht waar we nog wel droog zaten,dus zaten we hartstikke gezellig van de rest af ons eten op te eten. Na een half uur te hebben geschuild daar, besloten we toch maar naar de auto te gaan met het weer, want er kwam maar geen eind aan.. Heerlijk toch.. Altijd dat mooie weer in Curacao
Tongue out
..

En dan nog een nieuwtje.. ik sport

Surprised
!! Je zou het bijna niet geloven, maar na2 jaar te zeggen dat ik weer een keer wat wil gaan doen.. Ga ik hier nu elke vrijdag beachvolleyballen.. Dana, een huisgenootje doet dat wekelijks met wat collega's van haar en vroeg aan Eva en mij of we zin hadden om mee te gaan.. Dus afgelopen vrijdag zijn we mee geweest en ik vond het erg leuk.. Dus vanaf nu gaan we dat wekelijks doen..

Verder heb ik ook foto's op de site gezet.. Die kun je aan de rechterkant vinden.. Daar staan de links waarmee je naar de foto's toe kan gaan.. Bij week 2 staan de foto's wel van het oooh zoo mooie weer

Wink
.. Ook heb ik 1 filmpje hier op gezet.. Die is te vinden bij video's.. Om even een beeld aan jullie te geven hoe mooi het hier onder water is tijdens snorkelen.. Ik denk dat me dat hier de komende tijd nog niet gaat vervelen om al die verschillende vissen te zien..

Nou.. Ik spreek jullie wel weer..

Liefs!

Reacties

Reacties

Laura

Heey Dushi!

Zo te lezen heb je het goed naar je zin:D Super!!
Ik snap wat je bedoelt met het taalprobleem, das in het begin echt heel irritant;)
En verder wordt ik alleen maar jaloers als ik je verhalen lees haha;)
Tot mails!!

Liefs Laura

Laura (K. :P)

Heee Sanne!

Nou klinkt goed je verhalen over je stage, natuurlijk wel enorm wennen en ook irritant dat ze dingen als zwembandjes vergeten, maar ik denk dat dat allemaal beter wordt! Hoop het voor je in ieder geval;)! Vet dat je een cursus Papiaments (ik dacht dat ze dat alleen in Suriname spraken?) gaat volgen! Balen dat het daar af en toe enorm regent, maar over het algemeen ben je qua weer daar echt wel beter af hoor;). Geniet er lekker van daar, ik ga je foto's bekijken!!

Liefs

Ryanne

Sanneke!!
Leuk om wat van je te horen, hoe slechter het weer hier wordt, hoe jaloerser ik word op jou!
Gaaf dat je aan het volleyballen bent! Vind Eva zeker ook niet erg.. ;) Maar tof he! En ik dacht nog wel dat je volleybal niet leuk vond..? :p
Succes op stage en geniet er van he!!

Kusjeeee!

Lene

Sannuh!!!!
Ik hoor niks meer van je..:P Betekent dat goed nieuws;)!?? Het lijkt er wel op dat jullie ontiegelijk aan het genieten zijn.. Zooo herkenbaar!! ennuh... Hoe gaat het met jullie to do list!?(A)
Dat wakeboarden zag er bij jullie allebei goed uit joh:D Zeker dikkke vette spierpijn h;e haha!! Ennuh.. al gesurft bij daan:P!???
Nou, ik ga weer hangen.. School:( Hier hebben we het wel druk ghehe!!
Hoop snel een x te kunnen skypen!!!
Kussiessss

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!