Sannevelthuis.reismee.nl

de eerste week..

En dan zit je hier gewoon al weer een week.. Wat we in Nederland met de stageadressen hadden overlegt, was het op dit moment de bedoeling geweest dat we vandaag bij ons stageadres terecht konden.. Maarja.. Alles gaat hier poko poko (rustig aan) dus dat is ook het geval bij de stageadressen. Bij de ene stage waar we 2 dagen in een week lopen, kunnen we begin oktober pas beginnen. Dit komt omdat het voor de jongeren belangrijk is dat de therapie in 1 keer door wordt gegeven (fijn dat ze daar nu pas mee aankomen

Undecided
) en we begin oktober een tussenvakantie hebben.. Bij de andere stage is het ook nog niet echt duidelijk wanneer we beginnen.. Wel staat vast dat we vanaf vrijdag wekelijks met de kinderen van de mytylschool gaan zwemmen bij Mambo beach. Dat lijkt me echt geniaal!!
Verder was de 1e indruk van beide stageadressen wel heel goed. Het lijkt me beide een erg leuke stageplek. Denk dat ik daar nog wel veel van kan leren..

Verder hebben we een autootje

Laughing
.. Als we over de drempel gaan stuitert hij daarna nog een minuut door.. En als we een bult op moeten komt hij daar met veel moeite op.. Maar verder rijd hij prima
Wink
.. Echt fijn dat we dan niet meer zo afhankelijk zijn en zelf ook dingen kunnen doen.. Hebben we gister dan ook maar meteen gebruik van gemaakt en zijn we lekker uit eten geweest bij een tentje aan de zee.. Echt ideaal:)..

We zitten hier dagelijks 's avonds met z'n allen op het balkon.. Beetje wat drinken en kletsen..Erg gezellig.. Mijn eerste indruk klopte wel.. Zijn echt super gezellige huisgenoten:).. En we zijn ook wezen stappen zaterdag.. Was ook super leuk!! Lekker met de voetjes in het zand met het uitzich op de zee.. Hoe mooi kan het zijn

Laughing
..

Verder ben ik erachter dat de foto's uploaden op deze site niet echt snel gaat.. Ik moet nog even kijken waar ik de foto's op ga zetten.. Misschien op hyves.. Misschien op een fotosite.. Dat zal ik jullie dan nog wel een keer laten weten als ik er zelf achter ben;)..

Ook hebben we deze week een proefduik gedaan.. In totaal hebben we ongeveer 10 minuten dan onder water gezeten.. In het begin vond ik het heel naar met het ademen.. Heel benauwd idee.. Maar op een gegeven moment ging het gewoon heel normaal.. Maar wat mooi is het onder water! Allemaal gekleurde vissen.. En zo helder, je ziet zoveel! We gaan hier dan ook wel mee verder.. Want het was echt super om alles onder water te zien!!

Ik ga zo maar eens kijken of Eva al wakker is.. Dan bellen we zo even naar het stage-adres.. kijken wanneer we daar nou wel terecht kunnen.. Hopelijk toch wel morgen.. Verder moeten we ook nog druk overleggen naar welk strand we vandaag toch weer heen zouden gaan.. Wat een zwaar leven is dit toch weer..

Liefs!!

Reacties

Reacties

Laura

Lieve Sanne!

Vorige keer geen berichtje, daarom deze keer maar als eerste:). Beetje opstartproblemen las ik.. gelukkig dat het nu allemaal weer goed is:). Wel irritant dat je nu gewoon niet echt weet wanneer je precies moet beginnen met je stage. Maar dat komt ook allemaal goed. Denk dat 'poko poko' je ook wel bevalt of niet:D. Wel tof dat je een goede indruk hebt, en ook van je huisgenoten! Denk echt dat je daar een supertijd gaat beleven. Ook dat duiken lijkt me fantastisch. Ik vond snorkelen al vet dus denk dat duiken helemaal tof is! Gelukkig schijnt hier het zonnetje ook lekker en is de hemel strakblauw, anders zou ik helemaal jaloers zijn;). Geniet er lekker van meis!

Liefs

Laura

Hee, ik zie net je foto's! Je kamer ziet er prima uit zeg! Slaap je nu alleen of deel je een kamer met Eva? Liefs

Nanke

Hey zusje,
super leuk verhaal om te lezen...fijn dat je 't naar je zin hebt...:P ik wacht op een skype-moment!!
Liefs Nanke

Cindy

Hey Sanne,

Super wat je nu allemaal al doet en gedaan hebt. Klinkt echt heerlijk. Ik zou zeggen geniet nu nog lekker even van je vrije daagjes, maar kan me begrijpen dat je er daarvoor niet bent heengegaan. Succes verder en ik blijf je volgen.

Liefs Cindy

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!