Sannevelthuis.reismee.nl

De eerste daagjes:)

Heej allemaal!!

Ten eerste.. Allemaal bedankt voor alle leuke dingen die ik heb gedaan, gehoord, gegeten en heb gekregen!! Vond het echt supertof om al die dingen te horen en zo

Laughing
.

Dan nu over mijn reis.. Die was erg lang! In Londen hadden we 2 uur vertraging, waardoor we de vlucht in Miami misten, waardoor we in Miami hebben geslapen. Daardoor kwamen we de volgende dag dus helemaal uitgerust aan in Curacao. Hier aangekomen bleek dat onze koffers niet met de vlucht meegekomen waren..
Dus hier moesten we toen ook weer achteraan. Gelukkig kwamen die met de vlucht 's avonds nog mee, dus hebben we ‘maar' 2 en een halve dag met dezelfde zweetkleren gelopen::). Gelukkig had ik nog wel een extra korte broek mee (Dankje papa voor dit advies;)).. Dit hadEva niet bij zich, waardoor ze hele tijd met haar spijkerbroek aan zat met dit warme weer..

Het huis is volgens mij super gezellig! Veel te veel namen om in 1 keer te onthouden, we hebben namelijk ongeveer 25 huisgenoten.. Maar dat komt nog wel.. Iedereen komt erg gezellig over:).. En donderdag gaan we mee stappen:).. Verder heb ik ook weleen relaxte kamer:).. Alleen de ventilator maakt erg veel kabaal, maar dat zal wel wennen tijdens het slapen..

Morgen gaan we naar onze stage-adressen kennis maken.. Dus ben erg benieuwd hoe dat is!! Maar dat horen jullie dan nog wel..

Nu gaik maar even naar de achtertuin om een duik te nemen in de zee;).. Even afkoelen en genieten van het weer!! Want zweten doe je hier wel...Spreek jullie wel weer..

Nog even voor de mensen die het leuk vinden om te weten.. Mijn postadres is:

Sanne Velthuis
Bonitostraat 2
Willemstad, Curacao

Ook heb ik mijn oude nummer nu niet in gebruik.. Als je me voor 1 of andere reden wilt bellen kun je me bereiken op:

005999-6631466

Liefs!!

Reacties

Reacties

Marion

Hey Sanne

Oh ik ben jaloers . Hier is het en zal het altijd wisselvallig weer blijven. "Niet saai". Alhoewel ik liever saai tropisch weer zou willen.Leuk om je ervaringen te lezen.
Veel succes op je stage, lijkt me best spannend waar je naar toe gaat etc. En geniet vooral van alle dingen die je daar gaat doen, je bent een echte levensgenieter dus dat komt vast goed.
Heel veel liefs

Inge

Haa lieve Sanne,

Leuk om je verhaal te lezen :D had je net op msn gesproken, dus ben weer even op de hoogte haha! Fijn om te horen dat het allemaal goed gaat daar en dat je eindelijk over bent na een langer reis ;)

Geniet ervan!

Liefs xx

marjolein

hee sanne!! leuk om je verhaal nu al te lezen op de site!!
dat nummer is dat zoals wij in nederland noemen een 06 nummer? :P dan kan ik je nog eens smsen;) haha

geneit ervan!!

liefs xxx

klaske

Sanneke!
Wat lijkt het me daar heerlijk, gezellig huis en een zee als achtertuin! Zit ik hier in Zwolle ;)
Spannend om morgen naar je stage te gaan! Heel veel succes en geniet van het warme weer!

Liefs, Klaske

Denise

Schatje!!!!

Heeeeeeeel veel succes en plezier!

Dikkekus!

Ryanneke

Sanneke, held!
Leuk om te lezen, volgende keer langer ok? :p
Ik mis je nu al!
Heeeel veel plezier! En genieten he!

Kusjeeeeeeeeeeee!
P.S: Check je mail! ;)

Teunskie

Ha lieve san,

Goed om te lezen! en wat een weer! ben echt jaloers! hier is het de hele dag al miezer!
Dat de stage wat langer duurt is helemaal niet erg, dan kun je vast aan je To-do list beginnen!

Heel veel liefs
en genieten als de mallee!!

xx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!